Javni poziv za luna park
UR.BROJ: 02-03-25-13
Pula, 23.10.2025.
Na temelju Odluke Grada Pule o povjeravanju poslova organizacije gradskih manifestacija u 2025. godini te članka 19. Statuta Javne ustanove Pula Film Festival, Pula Film Festival (dalje u tekstu: Organizator) objavljuje
JAVNI POZIV ZA ISKAZIVANJE INTERESA ZA POSTAVLJANJE ZABAVNOG PARKA/LUNA PARKA TIJEKOM MANIFESTACIJE „ADVENT U PULI 2025.“
1. PREDMET JAVNOG POZIVA
Postavljanje i organizacija rada zabavnih naprava namijenjenih predškolskom i osnovnoškolskom uzrastu, uz uvjet da su zastupljena oba uzrasta. Organizator će među ponuđenima odabrati minimalno četiri naprave.
2. LOKACIJA
Park Grada Graza, Pula
Zainteresirani ponuditelji obvezni su obići lokaciju dana 28.10. od 9:00h do 13:00h uz prethodnu najavu dan ranije.
3. VRIJEME ODRŽAVANJA
Tijekom održavanja manifestacije Advent u Puli 2025. (u daljnjem tekstu: Manifestacija), od 12.12.2025. do 06.01.2026., svakodnevno, u vremenu 9-13h i 17-22h.
4. OPĆI I POSEBNI UVJETI ORGANIZACIJE I SUDJELOVANJA NA ADVENTU U PULI
- Pravo na podnošenje ponuda i sudjelovanje u pozivu imaju sve pravne osobe koje su registrirane na području Republike Hrvatske za obavljanje djelatnosti zabavnih i tematskih parkova, koje dostave dokaz o registriranoj djelatnosti, uredno popune i dostave Ponudu, prihvate Opće i posebne uvjete navedene u ovom Javnom pozivu, prilože dokaz o uplaćenoj jamčevini te dostave traženu dokumentaciju do navedenog roka.
- Na predmetnoj javnoj površini dozvoljeno je isključivo obavljanje registrirane djelatnosti zabavnog parka/ luna parka na napravama odabranim od strane Organizatora. U slučaju da Odabrani ponuditelj javnu površinu koristi suprotno uvjetima iz ovog Javnog poziva i Ugovora, isti će se otkazati uz zadržavanje uplaćenog iznosa jamčevine te uz isključivanje Odabranog ponuditelja iz predmetne Manifestacije.
- Odabrani ponuditelj je obvezan naprave i kućicu za prodaju ulaznica postaviti isključivo na lokacijama predviđenim od strane Organizatora (prema shemi sa tumačenjem u prilogu ovog Poziva).
- Odabrani ponuditelj nema pravo predmetnu javnu površinu ustupiti drugoj pravnoj osobi na korištenje
- Odabrani Ponuditelj je obvezan glazbu/glazbene efekte (glasnoću i repertoar) prilagoditi uputama Organizatora
- Kako bi se osigurala svrha manifestacije i dao poticaj građanima za korištenje usluga zabavnog parka/luna parka, jedinična cijena vožnje/karte za minimalno dvije sprave ne može iznositi više od 3,00 EUR (s PDV-om).
Za organizirane i prethodno najavljene vrtićke i školske skupine u jutarnjim terminima jedinična cijena vožnje/karte ne može iznositi više od 2,00 EUR (s PDV-om).
5. OBVEZE PONUDITELJA
- Dostaviti popis zabavnih naprava/elemenata, uključujući i njihove fotografije te podatke o godini proizvodnje i servisiranju istih, s potrebnim dokumentima (atestima) o tehničkoj ispravnosti i pogodnosti za masovnu upotrebu
- Ponuditelj je dužan uplatiti jamčevinu za ozbiljnost ponude u iznosu od 1.500,00 EUR na žiro račun Organizatora broj HR6123600001102685281, s pozivom na broj 03112025. Odabranom ponuditelju neće se vratiti jamčevina ukoliko odustane od ponude, odnosno sklapanja ugovora
- Odabrani ponuditelj dužan je sufinancirati Organizatoru iznos od 6.000,00 EUR bez PDV-a (slovima: šest tisuća eura) na ime aktivnosti Organizatora iz točke 6. javnog poziva. Organizator će navedeni iznos fakturirati Odabranom ponuditelju jednokratno, u cijelosti, nakon potpisivanja ugovora o suradnji. Rok za uplatu je 7 dana od ispostave fakture
- Postaviti zabavne naprave uz adekvatna upozorenja o opasnosti prilikom korištenja
- Tijekom cijelog razdoblja rada imati važeću policu osiguranja od odgovornosti za posjetitelje i opremu zabavnog parka/luna parka. Odabrani ponuditelj je u potpunosti odgovoran za slučaj nezgode zbog neispravnosti elemenata zabavnog parka ili rada istog kao i za materijalnu sigurnost inventara i dobara zabavnog parka/luna parka. Odabrani ponuditelj je dužan policu osiguranja predočiti Organizatoru najkasnije prilikom sklapanja ugovora
- Snositi troškove izvođenja unutrašnjih električnih instalacija i njihovog održavanja tijekom Manifestacije te priključka električne energije
- Angažirati zaštitarsku službu 24 sata tijekom cijelog ugovorenog razdoblja, o vlastitom trošku
- Angažirati djelatnike za prodaju i rad na spravama tijekom cijelog ugovorenog razdoblja, o vlastitom trošku
- Održavati čistoću površine tijekom radnog vremena
- Vratiti korištenu površinu u prvotno stanje i sanirati eventualnu štetu.
6. OBVEZE ORGANIZATORA
- Ishodovati potrebne dozvole za korištenje javne površine te izvršiti prijavu javnog skupa u parku Grada Graza
- Organizirati čišćenje površine svakodnevno prije početka radnog vremena
- Osigurati sanitarni čvor: pokretne kemijske WC kabine i njihovo čišćenje
- Osigurati priključak na električni ormarić
- Organizirati zabavne sadržaje za djecu u Parku grada Graza tijekom ugovorenog razdoblja
- Promovirati zabavni park/luna park.
7. KRITERIJ ODABIRA
Kriteriji odabira, nakon ispunjavanja svih propisanih Općih i posebnih uvjeta bit će:
- Ponuđena ukupna cijena (zbir jediničnih cijena vožnji za minimalno četiri naprave po odabiru Organizatora)
- Kvaliteta ponuđenog asortimana naprava (atraktivnost i raznolikost ponude po dobnim skupinama).
8. DOKUMENTACIJA KOJA SE PRILAŽE UZ PONUDU
- Izvadak iz sudskog registra ili drugog propisanog registra iz kojeg je vidljivo da je Ponuditelj registriran za djelatnost za koju se natječe, ne stariji od 90 dana od dana objave Javnog poziva, (preslika)
- Potvrda nadležnog tijela (Trgovački sud) da nad Ponuditeljem nije pokrenut stečaj, predstečaj ili likvidacija, ne stariju od 90 dana od dana objave Javnog poziva (preslika)
- Potvrda o nekažnjavanju
- Potvrda nadležne porezne uprave o nepostojanju duga prema državi
- Potvrda UO za financije i gospodarstvo Grada Pule o nepostojanju duga prema Gradu Puli
- Prilog 1. – popis naprava/elemenata zabavnog parka sa opisom i ponuđenim jediničnim cijenama
- Fotografije, tehničke specifikacije, prospekti, katalozi i brošure te drugi dokumenti koji utvrđuju identitet naprava.
- Reference dosadašnjih sudjelovanja na manifestacijama (novinski članci, fotografije, preporuke…)
- Potvrda o uplati jamčevine u iznosu od 1.500,00 EUR.
- Izjava odgovorne osobe Ponuditelja o tehničkoj ispravnosti svih ponuđenih naprava/ elemenata zabavnog parka te preuzimanju odgovornosti u slučaju nezgode radi neispravnosti istih, ovjerena kod javnog bilježnika. Uz izjavu je potrebno priložiti preslike atesta za ponuđene naprave/ elemente zabavnog park
9. ROK I NAČIN PODNOŠENJA PONUDA
Ponude se dostavljaju preporučenom poštom ili osobnom dostavom u zatvorenoj omotnici s naznačenom adresom i nazivom Ponuditelja s naznakom:
„JAVNI POZIV ZA POSTAVLJANJE ZABAVNOG PARKA/LUNA PARKA ZA ADVENT U PULI – NE OTVARATI”.
Krajnji rok za dostavu ponuda je ponedjeljak, 3.11.2025. godine do 14:00 sati bez obzira na način dostave, na adresu:
JU Pula Film Festival, Uspon na Kaštel 2, 52100 Pula
Ponude koje ne ispunjavaju tražene uvjete, nisu dostavljene u traženom obliku i sadržaju ili nisu dostavljene u propisanom roku neće se razmatrati. Zainteresirani ponuditelji sve dodatne informacije mogu dobiti u JU Pula Film Festival putem adrese e-pošte barbara@pulafilmfestival.hr .
10.OTVARANJE PONUDA I ODLUKA O IZBORU
Organizator će Odluku o izboru donesenu od strane Povjerenstva objaviti na službenim web stranicama Organizatora www.pff.hr najkasnije dana 5.11.2025. godine do 12:00 sati.
Organizator pridržava pravo ne izabrati niti jednog ponuđača, pravo poništenja natječaja bez ikakve odgovornosti prema sudionicima natječaja i bez obaveze pojašnjenja svoje odluke, odbiti ponudu koja ne udovoljava formalnim uvjetima ili sadrži netočne podatke te zatražiti dodatna pojašnjenja od ponuditelja.
11. SKLAPANJE UGOVORA
Organizator će sa Odabranim ponuditeljem sklopiti Ugovor u roku od 5 dana od donošenja odluke o odabiru.
Ukoliko Odabrani ponuditelj ne pristupi potpisivanju Ugovora u navedenom roku, smatra se da je odustao od ponude. Povjerenstvo će, u slučaju da izabrani Ponuditelj ne pristupi sklapanju Ugovora u gore navedenom vremenskom razdoblju, odabrati sljedećeg najboljeg Ponuditelja koji je zadovoljio sve propisane uvjete iz ovog Javnog poziva.
Odredbe Općih i posebnih uvjeta sastavni su dio odredbi navedenog Ugovora.
Kršenje odredbi Ugovora uzrokuje jednostrani raskid Ugovora.
12. ZAVRŠNE ODREDBE
Pula Film Festival, kao voditelj obrade osobnih podataka, će s osobnim podacima ih osoba (osobe ovlaštene za zastupanje nakladnika, voditelji projekata i dr.) postupati sukladno Općoj uredbi (EU) 2016/679 o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i slobodnom kretanju takvih podataka, nacionalnim zakonom Republike Hrvatske temeljenom na predmetnoj Uredbi uz primjenu odgovarajućih tehničkih i sigurnosnih mjera zaštite osobnih podataka od neovlaštenog pristupa, zlouporabe, otkrivanja, gubitka ili uništenja. Svi prijavitelji podnošenjem prijave daju svoju suglasnost Pula Film Festivalu da u njoj navedene osobne podatke prikuplja i obrađuje u svrhu obrade i financiranja prijavljenih programa, te da ih može koristiti u svrhu organizacije Manifestacije, kontaktiranja i objave na internetskim stranicama i/ili u javnom glasilu. Prava prijavitelja i postupanje u odnosu na njegove osobne podatke objavljena su na https://pulafilmfestival.hr/pravilnik-o-zastiti-osobnih-podataka/
Izrazi koji se koriste u ovom pozivu, a imaju rodno značenje, bez obzira na to jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu, odnose se na jednak način na muški i ženski rod.
13. OSTALO
Ovaj javni poziv objavljuje se na internetskoj stranici JU Pula Film Festival www.pffr.hr i Advent u Puli www.adventupuli.hr
Kontakt: barbara@pulafilmfestival.hr
Prilog 1 – POPIS NAPRAVA SA OPISOM I PONUĐENOM CIJENOM
| R.br. | Naziv naprave | Opis | Dimenzije | Godina proizvodnje / Datum zadnjeg atesta | Ponuđena jedinična cijena vožnje (sa uključenim PDV-om) |
| 1. |
| ||||
| 2. |
| ||||
| 3. |
| ||||
| 4. |
| ||||
| 5. |
| ||||
| 6. |
| ||||
| 7. |
| ||||
| 8. |
|
Prilog 2 – SHEMATSKI PRIKAZ JAVNE POVRŠINE PARKA GRADA GRAZA
Napomena: površina koja se ustupa na korištenje iscrtana je ljubičastim linijama te iznosi 850 m2.