Javni poziv za iskazivanje interesa za postavljanje panoramskog kotača tijekom manifestacije „ADVENT U PULI 2025.“

 Javni poziv za iskazivanje interesa za postavljanje panoramskog kotača tijekom manifestacije „ADVENT U PULI 2025.“

Na temelju Odluke Grada Pule o povjeravanju poslova organizacije gradskih manifestacija u 2025. godini te članka 19. Statuta Javne ustanove Pula Film Festival, Pula Film Festival (dalje u tekstu: Organizator) objavljuje

JAVNI POZIV ZA ISKAZIVANJE INTERESA ZA POSTAVLJANJE PANORAMSKOG KOTAČA TIJEKOM MANIFESTACIJE „ADVENT U PULI 2025.“

 

1. PREDMET JAVNOG POZIVA

Postavljanje i organizacija rada panoramskog kotača te pružanje ugostiteljskih usluga za vrijeme održavanja manifestacije Advent u Puli 2025. (dalje u tekstu: Manifestacija)

2. LOKACIJA

Riva bb, Pula

3. VRIJEME ODRŽAVANJA

Od 30.11.2025. do 11.1.2026. svakodnevno. Dnevno radno vrijeme definirat će se ugovorom, a sve u dogovoru između Organizatora i Odabranog ponuditelja.

4. OPĆI I POSEBNI UVJETI ORGANIZACIJE I SUDJELOVANJA NA ADVENTU U PULI 2025

  • Pravo na podnošenje ponuda i sudjelovanje u pozivu imaju sve pravne osobe koje su registrirane na području Republike Hrvatske za obavljanje djelatnosti zabavnih i tematskih parkova, koje dostave dokaz o registriranoj djelatnosti, uredno popune i dostave Ponudu, prihvate Opće i posebne uvjete određene ovim Javnim pozivom te dostave traženu dokumentaciju do navedenog roka.
  • Na predmetnoj javnoj površini dozvoljeno je obavljanje registrirane djelatnosti iz ponude, uz pružanje ugostiteljskih usluga tj. pripreme i usluživanja hrane i pića. Ukoliko Odabrani ponuditelj javnu površinu koristi suprotno uvjetima iz ovog Javnog poziva i Ugovora, isti će se otkazati te će se Odabrani Ponuditelj isključiti iz predmetne Manifestacije.
  • Odabrani ponuditelj je obvezan napravu i kućicu za prodaju ulaznica postaviti isključivo na lokaciji predviđenoj od strane Organizatora i definiranoj ovim pozivom.
  • Odabrani ponuditelj nema pravo predmetnu javnu površinu ustupiti drugoj pravnoj osobi na korištenje.
  • Odabrani ponuditelj je obvezan glazbu/glazbene efekte (glasnoću i repertoar) prilagoditi uputama Organizatora.

5. OBVEZE PONUDITELJA

  • Dostaviti detaljne specifikacije panoramskog kotača iz ponude, uključujući i njegove fotografije te podatke o godini proizvodnje i servisiranju istog, s potrebnim dokumentima (atestima) o tehničkoj ispravnosti i pogodnosti za masovnu upotrebu .
  • Postaviti panoramski kotač uz adekvatna upozorenja o opasnosti prilikom korištenja.
  • Tijekom cijelog ugovorenog razdoblja rada imati važeću policu osiguranja od odgovornosti za posjetitelje i opremu panoramskog kotača. Odabrani ponuditelj je u potpunosti odgovoran za slučaj nezgode zbog neispravnosti panoramskog kotača ili rada istog kao i za materijalnu sigurnost inventara i dobara panoramskog kotača i prateće opreme. Odabrani ponuditelj dužan je policu osiguranja predočiti Organizatoru najkasnije prilikom sklapanja ugovora.
  • Snositi troškove izvođenja električnih instalacija i njihovog održavanja tijekom ugovorenog razdoblja te priključka električne energije.
  • Osigurati zaštitu odnosno čuvanje panoramskog kotača i prateće opreme. Organizator ne preuzima odgovornost za bilo kakvu štetu nastalu na istima.
  • Angažirati i organizirati rad djelatnika za prodaju ulaznica i rad na panoramskom kotaču tijekom ugovorenog razdoblja, o vlastitom trošku.
  • Održavati čistoću okolne površine tijekom radnog vremena.
  • Vratiti korištenu površinu u prvotno stanje i sanirati eventualnu štetu.
  • Upravljati ugostiteljskom kućicom dimenzija 2×2 metra i pripadajućom terasom, poštujući sve pozitivne zakonske propise koji reguliraju obavljanje djelatnosti.

6. OBVEZE ORGANIZATORA

  • Ishodovati potrebne dozvole za korištenje javne površine.
  • Organizirati čišćenje površine svakodnevno prije početka radnog vremena.
  • Osigurati priključak na električni ormarić.
  • Promovirati panoramski kotač kroz sve kanale manifestacije.
  • Postaviti i dati na korištenje ugostiteljsku kućicu dimenzija 2×2 metra.

7. KRITERIJ ODABIRA

Kriteriji odabira, nakon ispunjavanja svih propisanih Općih i posebnih uvjeta bit će:

  • Cijena vožnje

– redovna vožnja:                             10 bodova za cijenu 7 i manje EUR

                                                                5 bodova za cijenu višu od 7 EUR

– djeca:                                                 10 bodova za cijenu 5  manje EUR

                                                                5 bodova za cijenu višu od 5 EUR

  • Duljina trajanja vožnje (minimalno trajanje jedne vožnje 5 min)

                                                                3 boda za 5 – 7 min  vožnje

                                                                5 bodova za vožnju u trajanju dužem od 7 min                                                             

  • Broj gondola 1 bod za svaku gondolu
  • Iskustvo, odnosno broj prethodno odrađenih sličnih projekata (panoramskih kotača na javnim površinama).

8. DOKUMENTACIJA KOJA SE PRILAŽE UZ PONUDU

  • Ponudbeni list – prilog 1. dokumentacije
  • Cjenik / podaci – prilog 2. dokumentacije
  • Izvadak iz sudskog registra ili drugog propisanog registra iz kojeg je vidljivo da je Ponuditelj registriran za djelatnost za koju se natječe, ne stariji od 90 dana od dana objave Javnog poziva (preslika).
  • Potvrda nadležnog tijela (Trgovački sud) da nad Ponuditeljem nije pokrenut stečaj, predstečaj ili likvidacija, ne stariju od 90 dana od dana objave Javnog poziva (preslika).
  • Potvrda o nekažnjavanju.
  • Potvrda nadležne porezne uprave o nepostojanju duga prema državi.
  • Potvrda UO za financije i gospodarstvo Grada Pule o nepostojanju duga prema Gradu Puli.
  • Opis, fotografije, tehničke specifikacije, prospekti, katalozi i brošure te drugi dokumenti koji utvrđuju identitet naprave.
  • Reference dosadašnjih sudjelovanja na manifestacijama (novinski članci, fotografije, preporuke…).
  • Izjava odgovorne osobe Ponuditelja o tehničkoj ispravnosti ponuđenog panoramskog kotača te preuzimanju odgovornosti u slučaju nezgode radi neispravnosti istih, ovjerena kod javnog bilježnika. Uz izjavu je potrebno priložiti preslike atesta za ponuđeni panoramski kotač.

9. ROK I NAČIN PODNOŠENJA PONUDA

Ponude se dostavljaju preporučenom poštom ili osobno na adresu, u zatvorenoj omotnici s naznačenom adresom i nazivom Ponuditelja, s naznakom:

„JAVNI POZIV ZA POSTAVLJANJE

PANORAMSKOG KOTAČA ZA ADVENT U PULI – NE OTVARATI”.

Krajnji rok za dostavu ponuda je petak, 3.11.2025. godine do 14:00 sati bez obzira na način dostave, na adresu:                     

JU Pula Film Festival, Uspon na Kaštel 2, 52100 Pula

Ponude koje ne ispunjavaju tražene uvjete, nisu dostavljene u traženom obliku i sadržaju ili nisu dostavljene u propisanom roku neće se razmatrati. Zainteresirani ponuditelji sve dodatne informacije mogu dobiti u JU Pula Film Festival putem adrese e-pošte prijava@pulafilmfestival.hr.

10. OTVARANJE PONUDA

Organizator će Odluku o izboru objaviti na internetskoj stranici www.pff.hr najkasnije dana 4.11.2025. godine do 12:00 sati.

Organizator pridržava pravo ne izabrati niti jednog ponuđača te pravo poništenja natječaja bez ikakve odgovornosti prema sudionicima natječaja i bez obaveze pojašnjenja svoje odluke.

11. SKLAPANJE UGOVORA

Organizator će sa Odabranim ponuditeljem sklopiti Ugovor u roku od 5 dana od donošenja odluke o odabiru.

U slučaju da Odabrani ponuditelj ne pristupi potpisivanju Ugovora u navedenom roku, smatra se da je odustao od ponude. Povjerenstvo će u tom slučaju odabrati sljedećeg najboljeg Ponuditelja koji je zadovoljio sve propisane uvjete iz ovog Javnog poziva.

Odredbe Općih i posebnih uvjeta sastavni su dio odredbi navedenog Ugovora.

Kršenje odredbi Ugovora uzrokuje jednostrani raskid Ugovora.

12. ZAVRŠNE ODREDBE

Pula Film Festival, kao voditelj obrade osobnih podataka, će s osobnim podacima ih osoba (osobe ovlaštene za zastupanje nakladnika, voditelji projekata i dr.) postupati sukladno Općoj uredbi (EU) 2016/679 o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i slobodnom kretanju takvih podataka, nacionalnim zakonom Republike Hrvatske temeljenom na predmetnoj Uredbi uz primjenu odgovarajućih tehničkih i sigurnosnih mjera zaštite osobnih podataka od neovlaštenog pristupa, zlouporabe, otkrivanja, gubitka ili uništenja. Svi prijavitelji podnošenjem prijave daju svoju suglasnost Pula Film Festivalu da u njoj navedene osobne podatke prikuplja i obrađuje u svrhu obrade i financiranja prijavljenih programa, te da ih može koristiti u svrhu organizacije manifestacije, kontaktiranja i objave na internetskim stranicama i/ili u javnom glasilu. Prava prijavitelja i postupanje u odnosu na njegove osobne podatke objavljena su na https://pulafilmfestival.hr/pravilnik-o-zastiti-osobnih-podataka/

Izrazi koji se koriste u ovom pozivu, a imaju rodno značenje, bez obzira na to jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu, odnose se na jednak način na muški i ženski rod.

13. OSTALO

Ovaj javni poziv objavljuje se na internetskoj stranici JU Pula Film Festival www.pff.hr.

Kontakt: prijava@pulafilmfestival.hr

Prilog 1.

PONUDBENI LIST

Naručitelj: Pula Film Festival, Uspon na Kaštel 2, 52100 Pula

Predmet Javnog poziva: Ponuda panoramskog kotača   

Podaci o ponuditelju:

Naziv ponuditelja:

 

 

Adresa:

 

 

OIB:

 

 

Broj računa (IBAN):

 

 

Naziv banke:

 

 

Ponuditelj je u sustavu PDV-a (zaokružiti):

DA

NE

Adresa e-pošte:

 

 

Kontakt osoba:

 

 

Telefon:

 

 

Fax:

 

 

 

Ponuda:

Broj ponude:

 

 

Datum ponude:

 

 

Rok valjanosti ponude (najmanje 60 dana od  isteka roka za dostavu ponuda):

 

 

 

………………………….                               MP                         ………………………….

(mjesto i datum)                                                                (potpis ovlaštene osobe)

 

 

 

Prilog 2.

CJENIK / PODACI

Cijena redovne vožnje

 

 

Cijena za djecu

 

 

Duljina trajanja vožnje

 

 

Broj gondola

 

 

 

 

 

 

………………………….                                 MP                         ………………………….

(mjesto i datum)                                                                (potpis ovlaštene osobe)

Ostavite komentar